torsdag 5. november 2015

Ungdom og mote


 Mange unge er opptekne av den klesmoten venner bruker. Dei ønskjer ikkje å skilje seg ut, men vil vere ein naturleg del av ungdomsmiljøet dei vekser opp i. Nye trender dukker stadig opp. Jenter er ofte dei som må ha det som er på moten nå. 

I dag er ungdom ei kjøpesterk gruppe, og mykje reklame er retta mot dei. Reklamen er også ofte retta mot bestemte ungdomskulturar. Ei utfordring når det gjeld trendar og motar, er at ein i nokre tilfelle må ha det siste nye for å vere fullt godteken av dei andre i gruppa. Dette kan gjelde spelmaskinar, mobiltelefonar eller klede.

På skulen er det alltid ein guttegjeng og ein jentegjeng som er spesielt opptatt av mote, grunnen til at dei får det nye hele tiden er sidan viss dei ser noko på ein reklame så må dei liksom bare ha det. Det blir ofte eit stortgruppe press visst det for eksempel har kommet eit nytt merke og alle andre har det og ikkje du så får du eit stort press på deg, dette gjelder spesielt jenter.


Dette var min meining om Ungdom og mote


2 kommentarer:

  1. Du er innom mykje sentralt her, Glenn Ove. Nokre setningar er skrivne av RLE-boka på nett (berre at du har omsett til nynorsk). Du skriv til slutt "Dette var min meining om Ungdom og mote". Du skriv jo ikkje di mening? Du skriv faktainfomasjon henta mellom anna frå RLE-boka på nett.

    SvarSlett
  2. Du er innom mykje sentralt her, Glenn Ove. Nokre setningar er skrivne av RLE-boka på nett (berre at du har omsett til nynorsk). Du skriv til slutt "Dette var min meining om Ungdom og mote". Du skriv jo ikkje di mening? Du skriv faktainfomasjon henta mellom anna frå RLE-boka på nett.

    SvarSlett